Lukijat

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Blääblääblääh xD

Heissan!

Jälleen pitkäst aikaa koska edelleen ei oo sitä omaa konetta jolla pääsis useimmi kirjottaa :(
Mutta joo! mennään asiaan.
Mä oon ollu oikeestaa pelkästään kotona ja tietty koulussa, joka on alkanu hyvin.
Mitä mä nyt sanoisin, ku ei oo tapahtunu mitääänn :D
Torstain meil oli joku ihmeen Helsinki-päivä, käveltii opettajienkaa Töölöön lahteen ja sielt rautatientorilla sijaitsevalle Sanomatalolle kahville ja syömää omii ruokii. Mä kävin sit extempore ostaa R-kioskilta tällasii:


Noi kirpeet on hyvii mut noi tuliset on ihan kamalii :DD
Elina osti mulle korvikset koska se hajotti mun isot rengas korvikset :DD




Mä olin Perjantaina linnanmäellä ft elina! 

Prinsessa WC c:

Hyppivät vedet!
Linnanmäki!
joku hehehe :D

VUORISTORATA!
Vesipallo c:

Vesipallo c:

beautiful ♥
Jepulis tällast mun elämään.. Huomenna eli Maanantaina kouluun jee, ja sit varmaan Poikaystävänkans jotain kivaa ku meille tulee 4kuukautta täyteen♥
mutta juu, ei mul varmaa mitään ihmeellistä enään, palataan

Heipsu!! (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti